Actualizat la data de: 20.12.2023
Prezentul document (împreună cu toate documentele menţionate în acesta) stabileşte termenii şi
condiţiile care guvernează utilizarea acestui website – www.nicewebshop.ro (în continuare
„Website-ul”).
Scopul Website-ului este de prezentare, promovare și vânzare a echipamentelor de automatizări
pentru porți uși, garaje, accesorii automatizări și bariere auto – marca NICE (împreună cu
consultanța de specialitate în acest domeniu) – oferite/distribuite într-o gamă cât mai variată de
societatea ABI SIKO TRANS SRL Sovata, județul Mureș şi de contractare, prin intermediul
Website-ului, cu potențialii clienți interesați de aceste produse.
Vă rugăm să citiţi prezenții Termeni și Condiții, Politica de cookies-uri şi Politica de
confidenţialitate înainte de a utiliza Website-ul. Prin accesarea și utilizarea Website-ului,
recunoașteți în mod expres caracterul obligatoriu al acestor documente și vă asumați
angajamentul de a le respecta.
1. DESCRIEREA ACTIVITĂȚII
ABI SIKO TRANS SRL (în continuare ,,Societatea” sau ,,Noi”) se ocupă cu vânzarea de
echipamente de automatizări pentru porți uși, garaje, accesorii automatizări și bariere auto
–marca NICE, într-o gamă cât mai variată, …………………….
Datele noastre de contact sunt:
Adresa sediului: localitatea Sovata, str. Jozsef Attila nr. 8, cod 545500, județul Mureș.
Adresă de e-mail: contact@nicewebshop.ro
Nr. de tel.: 0745.11.49.85
2. TERMENI
a) Vânzător – Societatea comercială ABI SIKO TRANS SRL
b) Utilizator – poate fi orice persoană fizică/juridică care are sau obține acces la conținut,
prin orice mijloc de comunicare pus la dispoziție de către ABI SIKO TRANS SRL
(electronic, telefonic, etc).
c) Client/Cumpărător – poate fi orice persoană fizică cu vârsta peste 16 ani sau persoană
juridică care are sau obține acces la conținut, prin orice mijloc de comunicare pus la
dispoziție de către ABI SIKO TRANS SRL (electronic, telefonic, etc). și este interesată
de produsele oferite de ABI SIKO TRANS SRL/colaboratorii acesteia, context în care
poate solicita o ofertă și plasa o comandă.
d) Coș de cumpărături – secțiune (reprezentată printr-o pictogramă) aflată în partea dreapta-
sus a site-ului care permite Clientului/Utilizatorului să adauge produsele
comercializate/oferite de Societate și pe care dorește să le achiziționeze la momentul
adăugării lor sau la un moment ulterior;
e) Site – magazinul on-line găzduit la adresa web www.nicewebshop.ro;
f) Comanda – un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între Vânzător și
Client prin care Clientul transmite Vânzătorului, prin intermediul Site-ului, intenția sa de
a achiziționa produse oferite de ABI SIKO TRANS SRL și colaboratorii acesteia;
g) Produse – orice produs listat pe Site, inclusiv produsele menționate în Comandă, care
urmează a fi furnizat/e de către Vânzător, Clientului.
h) Campanie – acțiunea de a expune în scop comercial, un număr finit de produse/servicii
având un stoc limitat și predefinit, pentru o perioadă limitată de timp stabilită de către
Vânzător.
i) Contract – reprezintă contractul la distanță încheiat între Vânzător și Client/Cumpărător,
fără prezența fizică simultană a Vânzătorului și a Clientului/Cumpărătorului.
j) Opinie – reprezintă o evaluare personală a unui Client deservit de societate, în scopul de a
transmite dacă produsul cumpărat respectă sau nu specificațiile menționate de Vânzător,
sau dacă soluția oferită corespunde cu nevoile Clientului. Fiecare opinie conține și
posibilitatea de a exprima gradul de satisfacție față de produs printr-o evaluare sub forma
unui punctaj de la o stea la cinci stele.
k) Comunicări comerciale/Newsletter – reprezintă orice tip de mesaj trimis (prin e-mail,
telefonic, mobile push, web push, etc.) care conține informatii generale și tematice,
informații cu privire la produse/servicii similiare sau complementare cu cele achiziționate
de pe website, informații cu privire la oferte sau prețuri promoționale, informații
referitoare la Produsele adăugate în secțiunea ”Coșul de cumpărături”.
3. CONDIȚII GENERALE
3.1. Prin înregistrarea unei Comenzi pe Site, Clientul este de acord cu forma de comunicare
(telefonic sau e-mail) prin care Vânzătorul își derulează operațiunile comerciale.
3.2. Imaginile produselor prezentate în site au caracter informativ. Pentru mai multe detalii
despre caracteristicile produselor și alte informații adiționale, vă rugăm să ne contactați.
3.3. Prețurile de vânzare ale produselor sunt afișate pe site, sunt exprimate în RON și conțin
TVA. Prețurile de vânzare ale produselor se pot modifica fără o informare în prealabil a
Clienților/Utilizatorilor. Pentru orice comandă plasată și confirmată, Clientul/Utilizatorul va plăti
întotdeauna prețurile existente pe site la momentul plasării comenzii.
3.4. Plasarea unei comenzi de către Client/ Utilizator și acceptarea ei de către Vânzător
echivalează cu încheierea unui contract, potrivit legislației în vigoare. Notificarea primită de
către utilizator, pe e-mail, imediat după efectuarea comenzii, are rol de informare și nu reprezintă
confirmarea comenzii.
3.5. Contractul se consideră încheiat între Vânzător și Client/Utilizator în momentul în care
Cumpărătorul primește pe e-mail de la Vânzător, notificarea de expediere a Comenzii.
3.6. Vânzătorul poate refuza onorarea unei comenzi sau o poate anula unilateral, dacă Comanda
a fost plasată de o persoană care a manifestat o atitudine ostilă, de natură să prejudicieze pe
Vânzător. În oricare dintre aceste cazuri, Utilizatorul/Clientul se poate adresa Vânzătorului,
pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea măsurilor susmenționate.
3.7. Pentru motive justificate, Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica cantitatea produselor
din Comandă. Dacă modifică cantitatea de produse din Comandă va anunța Utilizatorul/Clientul
la adresa de e-mail sau la numărul de telefon puse la dispoziția Vânzătorului la efectuarea
Comenzii și va returna suma achitată.
3.8. Toate informațiile de pe website-ul www.nicewebshop.ro sunt proprietatea intelectuală a
ABI SIKO TRANS SRL conform Legii pentru protecția drepturilor de autor (Legea nr. 8/ 1996).
Întreg continutul publicat pe site (text, descrieri produse, imagini, logo, culori, slogan, simboluri,
elemente de grafică web, clipuri video, etc.) poate fi folosit doar în scopul informării
Utilizatorilor/Clienților ABI SIKO TRANS SRL.
3.9. Fotografiile afișate pe SITE, editate sau prelucrate de ABI SIKO TRANS SRL nu pot fi
preluate sau utilizate fără acordul acesteia;
3.10. ABI SIKO TRANS SRL nu este răspunzătoare pentru eventualele diferențe de culori care
pot apărea la vizualizarea pe diverse dispozitive electronice (desktop/tableta/mobil) ale
Utilizatorilor/ Clienților.
3.11. Orice acțiune: promoție, eveniment, campanie, concurs, etc. desfășurată de Societate prin
intermediul Website-ului va fi anunțată, promovată și detaliată la momentul desfășurării acesteia,
fie printr-un Regulament, fie prin prevederi succinte și clare inserate în cadrul anunțului de
desfășurare a acțiunii respective sau ulterior, la momentul oportun.
3.12. Vânzătorul își asumă dreptul de a schimba, modifica sau actualiza în orice moment
conținutul Site-ului www.nicewebshop.ro precum și Termenii și Condițiile de folosire, fără o
notificare în prealabil.
3.13. Este strict interzisă și se pedepsește conform legii copierea, distribuirea, publicarea,
transmiterea altor persoane sau incorporarea conținutului în alte materiale în afara Site-ului
www.nicewebshop.ro, fără acordul ABI SIKO TRANS SRL.
3.14. Pentru a ne sesiza orice problemă, vă rugăm să ne contactați la adresele de e-mail:
contact@nicewebshop.ro sau comenzi@nicewebshop.ro, sau la nr. de telefon 0745.11.49.85 de
Luni-Vineri în intervalul orar 09:00-17:00. Sâmbătă și Duminică se pot efectua comenzi doar on-
line.
4. ACCESUL LA WEBSITE
4.1. Accesul pe website se face exclusiv prin accesarea domeniului public: www.nicewebshop.ro.
4.2. Prin accesarea și utilizarea www.nicewebshop.ro, Utilizatorul/Clientul își dă acordul privind
acceptarea Termenilor și Condițiilor prezentate pe Site, a Politicii de Confidențialitate și a
Politicii de Cookies.
4.3. Utilizatorul/Clientul beneficiază de acces limitat, în interes personal (vizualizare, informare,
plasarea de comenzi online) pe Site-ul www.nicewebshop.ro și nu are dreptul de a descărca, de a
modifica parțial sau integral Site-ul, de a reproduce parțial sau integral Site-ul, de a copia,
vinde/revinde sau de a exploata în orice alta manieră Site-ul, în scopuri comerciale sau care
contravin intereselor ABI SIKO TRANS SRL.
4.4. Comunicarea cu Vânzătorul se poate realiza telefonic, prin E-mail sau prin formularul de
contact disponibil pe website (la secțiunea ”Contact”). Vânzătorul are libertatea de a gestiona
informațiile primite fără a fi nevoit să aducă justificări pentru aceasta.
4.5. Toate informațiile folosite pentru descrierea Produselor disponibile pe Site (imagini
statice/dinamice/prezentări multimedia, etc.) nu reprezintă o obligație contractuală din partea
Vânzătorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
5. OBIECTUL CONTRACTULUI
5.1. Obiectul contractului reprezintă vânzarea produselor comandate pe Site de către
Client/Cumpărător.
5.2. Transferul dreptului de proprietate asupra produselor comandate are loc în momentul în care
comanda ajunge la Client/Cumpărător, la adresa indicată de acesta în Comandă, când se achită de
obligația de plată și semnează de primire pe documentul furnizat de Vânzător.
6. COMANDA
6.1. Clientul/Utilizatorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adăugarea produselor dorite în
Coșul de cumpărături. Odată adăugat în Coșul de cumpărături, un produs este disponibil pentru
achiziție în măsura în care există stoc disponibil pentru aceasta. Adăugarea unui produs în Coșul
de cumpărături, în lipsa finalizării Comenzii, nu atrage după sine înregistrarea unei comenzi,
implicit nici rezervarea automată a produsului.
6.2. Prin finalizarea Comenzii, Clientul/Cumpărătorul consimte că toate datele furnizate de
acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și adevărate la data plasării
Comenzii.
6.3. Prin finalizarea Comenzii, Clientul/Cumpărătorul consimte că Vânzătorul poate să îl
contacteze, prin orice mijloc disponibil/agreat de Vânzător, în orice situație în care este necesară
contactarea Cumpărătorului.
6.4. Pentru detalii sau întrebări despre comanda dumneavoastră, vă rugăm să ne contactați la
adresa de e-mail: comenzi@nicewebshop.ro sau la numărul de telefon: 0745.11.49.85.
6.5. Anularea comenzii: În următoarele cazuri, Vânzătorul poate anula în mod unilateral o
Comandă, fără obligația ca vreo parte să pretindă ulterior daune – interese celeilalte părți:
datele furnizate de Client/Utilizator sunt incorecte sau incomplete;
tranzacția nu este acceptată de către banca emitentă a cardului Clientului, în cazul plății
on-line;
tranzacția nu este validată de către procesatorul de carduri agreat de Vânzător, în cazul
plății on-line;
activitatea Clientului pe Site poate produce prejudicii de orice natură pentru Vânzător;
în cazul unei tranzacții suspecte sau declarată suspectă de către o unitate bancară,
instituție sau autoritate;
în cazul existenței unor alte motive obiective.
Clientul/ Utilizatorul poate anula o Comandă, în momentul când este contactat de reprezentantul
companiei, dacă din anumite motive nu mai dorește produsele comandate;
6.6. Dacă un produs nu este disponibil în stoc, Clientul/Utilizatorul va fi informat telefonic de
către reprezentantul Societății. În acest caz, Clientului/Utilizatorului i se va comunica noul
termen de livrare, acesta putând decide să aștepte până la livrarea tuturor produselor comandate
sau să anuleze comanda.
6.7. Modalitatea de realizare a comenzii:
Puteți căuta în website produsele dorite la secțiunea ”Toate produsele” – Categorii produse,
navigând prin categoriile de produse care apar pe site.
Pentru a plasa o comandă on-line, va trebui să selectați produsele și cantitatea dorită
(utilizand semnele + – ) și să le adaugați în Coșul de cumpărături apăsând butonul
“Adaugă în Coș”.
Se va deschide subsecțiunea ”Coșul meu” unde veți putea vedea lista completă cu toate
produsele pe care le-ați selectat să le cumpărați. Puteți șterge din produsele selectate.
6.8. Finalizarea comenzii: se plasează comanda cu apăsarea butonului ”Finalizare”, sens în
care completați datele necesare pentru facturare și livrare (nume, prenume, nume companie –
opțional, țară/regiune, adresă completă de domiciliu, oraș, județ, cod poștal, număr de telefon,
adresă de e-mail, adresa de livrare – dacă este diferită de cea de domiciliu), după care vă alegeți
tipul plății și apăsați butonul ”Plasează comanda”.
Dacă ați ales plata cu cardul, veți fi redirecționați catre o pagină web securizată pentru a
introduce datele de pe card și a efectua plata prin procesatorul de plăți. Veți bifa căsuța cu “Am
citit și sunt de acord cu Politica de confidențialitate și Termenii și Condițiile”.
6.9. Confirmarea comenzii: După plasarea comenzii veți primi automat un E-mail de
confirmare care conține toate detaliile comenzii și în cel mai scurt timp posibil veți fi contactat
telefonic de un reprezentant al Societății dupa ce comanda va fi predată firmei de curierat.
7. PREȚURILE PRODUSELOR ȘI SERVICIILOR OFERITE, FACTURAREA ȘI
PLĂȚILE
7.1. Ne rezervăm dreptul de a modifica prețurile produselor fără o notificare în prelabil. Prețul de
achiziție tipărit pe factură va fi același cu cel din momentul confirmării comenzii.
7.2. De asemenea, Societatea noastră poate afișa pe Site produse ce beneficiază de prețuri
promoționale într-o anumită perioadă de timp și în limita stocului disponibil. Detaliile despre
aceste campanii promoționale vor fi făcute publice prin afișarea pe Site-ul nostru la o secțiune
distinctă.
7.3. Prețurile afișate pe Site, care sunt tăiate de o linie, reprezintă prețul vechi al unui produs care
se află într-o campanie promoțională și beneficiază în prezent de un preț promoțional mai mic.
7.4. Facturarea produselor achiziționate se face exclusiv în RON.
7.5. Facturile fiscale se pot emite pe persoană fizică sau juridică. Pentru emiterea facturii pe
persoană juridică, se vă lua legătura telefonică/prin e-mail cu reprezentanții societății pentru
transmiterea detaliilor de livrare pentru Facturare în momentul plasării comenzii.
7.6. Plata produselor comandate se poate face: prin transfer bancar direct, la livrare (prin
ramburs) sau on-line, cu card bancar.
– Dacă a-ți ales modalitatea de plată – prin transfer bancar, veți primi o factură proformă pe baza
căruia puteti efectua plata. Livrarea produselor se va face numai după ce suma tranzacției apare
în contul firmei noastre. Confirmarea poate dura între 24 și 48 ore.
– Dacă plata se face prin ramburs (în numerar) la livrarea comenzii, aceasta se va face către
Vânzător pe bază de chitanță.
– Dacă plata se face on-line, cu card bancar (Visa, Maestro, MasterCard, Visa Electron, etc.) se
va folosi procesatorul de plăți Netopia Payments, iar comisionul pentru tranzacție va fi 0 %.
După plasarea comenzii veți fi direcționat pe o pagină web securizată pentru a introduce datele
de card și a efectua plata. Procesarea datelor de card se va face exclusiv pe serverele furnizorului
de plăți, ce oferă o soluție de tranzacționare rapidă, solidă și sigură prin certificate de Securitate
SSL. Pentru mai multe detalii despre platforma de plăți, vă rugăm accesați website-ul acesteia și
politicile aferente.
De asemenea, orice plată cu cardul bancar va fi confirmată în momentul în care se emite factura
către Client/Utilizator, până în acel moment contravaloarea comenzii va fi blocată pe contul
Clientului/Utilizatorului fără a fi transferată în contul Vânzătorului.
Vânzătorul nu își asumă răspunderea pentru alte costuri suplimentare suportate de
Client/Utilizator în urma tranzacțiilor cu cardul bancar (exemplu: comision de conversie valutară
in cazul în care moneda de emitere card este diferită de RON, alte comisioane în funcție de
politica fiecărei bănci, etc), Clientul/ Utilizatorul fiind singurul responsabil.
În cazul în care plata online cu cardul bancar s-a produs din greșeală, tranzacția poate fi anulată
doar telefonic, contactând un reprezentant ABI SIKO TRANS SRL, iar suma va putea fi
returnată în termen de maxim 30 zile de la finalizarea procedurii de anulare a comenzii.
8. LIVRAREA PRODUSELOR
8.1. Odată finalizată comanda, se începe etapa de procesare spre livrare a acesteia. Livrarea
fiecărei comenzi se efectuează prin curierat rapid, de Luni până Vineri, în termen de 5 zile
lucrătoare din momentul finalizării comenzii. Comenzile plasate în zilele de Vineri se vor livra la
începutul săptămânii următoare. Termenul poate suferi modificări în funcție de zilele de concediu
sau de sărbătorile legale. De asemenea, în luna Decembrie, livrările pot suferi modificări și
întârzieri datorate volumului crescut al comenzilor firmelor de curierat cu care platforma
www.nicewebshop.ro colaborează.
8.2. Costurile de transport – în cazul comenzilor cu o valoare de peste 500 LEI, transportul este
gratuit. În cazul comenzilor cu o valoare până la 500 LEI, transportul se calculează conform
următoarei formule: 16 lei + 1 leu/ kg suplimentar + 1% din valoarea comenzii.
9. GARANȚIA BUNURILOR
9.1. Toate produsele comercializate de către site-ul nostru beneficiază de condiții de garanție
conforme legislației în vigoare (Legea 449/2003 – privind vânzarea produselor şi garanţiile
asociate acestora, cu modificările și completările ulterioare, OG 21/1992 republicată,
OUG34/2014) și normelor interne ale Societății, respectiv politicilor comerciale ale
producătorilor. Produsele sunt noi, în ambalajele originale și provin din surse autorizate de
fiecare producător în parte.
9.2. Recepția în Service: Produsele defecte, expediate către noi trebuie să fie obligatoriu anunțate
(cu descrierea defecțiunii constatate) la adresa de E-mail: contact@nicewebshop.ro și însoțite de
factură (copie) și certificat de garanție în original.
9.3. Diagnosticarea produsului defect se face în cel mult 48 ore de la recepția acestuia. În cel mai
scurt timp, dar nu mai mult de 10 zile lucrătoare de la recepție, Societatea se obligă să comunice
beneficiarului diagnosticul, măsura reparatorie care va fi aplicată și estimarea termenului la care
produsul va fi readus în stare de funcționare.
9.4. Măsurile reparatorii pot fi: depanarea produsului, înlocuirea parțială/integrală mergând până
la returnarea contravalorii produsului în lipsa altei soluții.
9.5. Returul la client: După readucerea produsului în stare de funcționare, se va proceda la
expedierea sa prin curier. Timpul de nefuncționare prelungește în mod corespunzător termenul de
garanție. Acest interval se consideră din momentul înregistrării în unitatea de Service, până la
aducerea produsului în stare de utilizare normală și notificarea în scris, în vederea ridicării
produsului, sau până la predarea efectivă a produsului către consumator.
9.6. Statutul Consumabilelor: Consumabilele care nu funcționează la punerea în funcțiune se
returnează în termen de 10 zile de la livrarea inițială, însoțite de o copie după factură și se
înlocuiesc gratuit. Accesoriile (cartelele de acces, tag-urile de proximitate, telecomenzile,
acumulatorii, adaptoarele, suporturile de camere și de senzori, mufele, cablurile) sunt
consumabile și nu beneficiază de garanție.
9.7. Returul produselor: Produsele pot fi returnate în termenul legal de 15 de zile de la data
primirii lor. Renunțarea la cumpărare se poate aplica doar pentru clienții persoane fizice și numai
pentru produsele livrate prin curier (conform O.G. 34/2014 în cazul achiziționării de produse din
acest site folosind tehnicile de comunicare la distanță). Cererile de returnare se trimit (prin poștă,
curier, e-mail), acestea trebuind să cuprindă datele de identificare ale produsului, factura (copie),
certificatul de garanție în original.
9.8. Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se
va face în cel mult 30 de zile de la retur. Dacă produsul este returnat într-o altă stare decât a fost
expediat (deteriorat, incomplet sau nefuncțional) ne rezervăm dreptul de a refuza returul
produsului. Produsele aduse în stoc în urma unei comenzi speciale ferme și a efectuării plății în
avans, nu pot fi returnate.
10. OPINIILE UTILIZATORILOR
10.1. Toți Utilizatorii/ Clienții care accesează site-ul își pot spune opinia față de
produsele/serviciile comercializate pe Site-ul nostru.
10.2. Informațiile/comentariile transmise de aceștia, pozitive sau negative, se vor referi strict la
caracteristicile produselor și vor fi publicate pe Site după o aprobare în prealabil de care
reprezentanții Societății noastre.
10.3. Astfel, fiecare Utilizator/ Client ce dorește să își spună opinia despre anumite produse, va
trebui să respecte urmatoarele:
– să facă referiri doar în limba Română despre caracteristicile produsului, evitând informații
despre preț sau anumite oferte promoționale, sau informații despre desfășurarea Comenzii plasate
pe Site;
– să utilizeze un limbaj corespunzător, care să nu ofenseze și să nu folosească termeni care pot
jigni sau afecta alți Utilizatori/ Clienți/ Cumpărători;
– să nu publice pe Site comentarii cu continut ilegal, obscen, amenințător, defăimător, care
încalcă drepturile de proprietate intelectuală sau conțin viruși, texte care reprezintă anumite
forme de publicitate în masă sau orice altă formă de spam;
– să nu înscrie informații sau detalii despre alte Site-uri comerciale ce desfășoară aceeași
activitate comercială, sau să menționeze prețuri comparative la produsele de pe Site.
10.4. Prin înscrierea unor informații/comentarii pe Site, Utilizatorii/Clienții acordă Vânzătorului
dreptul neexclusiv, nelimitat, gratuit și retransmisibil de a folosi, reproduce, modifica, adapta,
publica, precum și dreptul de a distribui mai departe aceste date în interesul explicit sau implicit
de marketing al Societății noastre.
10.5. Pe lângă opinia despre un produs, Utilizatorul/Clientul va putea face o evaluare, adăugând
și un Rating relevant pentru acel produs. Aceste Rating-uri individuale vor influența Ratingul
general al produsului exprimat, prin cele 5 steluțe care apar în partea de jos după descrierea
produsului.
11. CONFIDENȚIALITATE
11.1. ABI SIKO TRANS SRL este operator de date cu caracter personal și va păstra
confidențialitatea datelor pe care le furnizați: nume, prenume, adresă de E-mail, număr de
telefon, adresă de livrare, date despre firmă, după caz. Totodată, Vânzătorul va asigura
securitatea datelor oferite și va lua măsuri tehnice și organizatorice pentru o gestionare eficientă
a acestora, strict în scopurile declarate în prezentul contract.
11.2. Datele sunt prelucrate în următoarele scopuri:
– Înregistrarea și confirmarea comenzii;
– Emiterea facturii și verificarea efectuării plății;
11.3. Pentru a cunoaște mai mult detaliile legate de prelucrarea datelor cu caracter personal, dar
și drepturile pe care le aveți, vă rugăm să consultați Politica de confidențialitate și Politica de
cookies.
12. RĂSPUNDERE
12.1. Prin utilizarea Conținutului și plasarea Comenzilor, Clientul/Utilizatorul acceptă în mod
expres și fără echivoc Termenii și Condițiile Site-ului în ultima versiune actualizată care este
comunicată în cadrul Site-ului, existentă la data utilizării conținutului și/sau la data plasării
Comenzii.
12.2. Vânzătorul își rezervă dreptul de a actualiza și modifica periodic Termenii și Condițiile
Site-ului pentru a reflecta orice modificări ale modului si condițiilor de funcționare a Site-ului
sau orice modificări ale cerințelor legale. Documentul este opozabil Clienților/Utilizatorilor de la
momentul afișării în Site. În cazul oricărei astfel de modificări, vom afișa pe Site versiunea
modificată a Documentului, motiv pentru care vă rugăm să verificați periodic conținutul acestui
Document.
12.3. Clienții/Utilizatorii își asumă întreaga responsabilitate în cazul divulgării datelor personale
către terți, Societatea noastră nu poate fi facută responsabilă, în situația în care un
Client/Utilizator este prejudiciat sub orice formă de către un terț care ar pretinde că este
reprezentant al Vânzătorului sau că reprezintă interesele acestuia.
12.4. Vor fi considerate tentativa de fraudă sau fraudă următoarele acțiuni asupra website-ului,
conținutului acestuia sau asupra ABI SIKO TRANS SRL:
accesarea datelor de orice tip ale unui Utilizator/Client prin folosirea unui cont sau prin
orice altă metodă;
alterarea sau modificarea conținutului Site-ului sau orice corespondență expediată prin
orice mijloc de comunicare de către ABI SIKO TRANS SRL către Utilizator/Client;
afectarea performanțelor serverului pe care rulează Site-ul www.nicewebshop.ro;
accesarea sau divulgarea oricărui terț care nu are autoritatea legală necesară, orice
conținut expediat de către ABI SIKO TRANS SRL către Utilizator/Client, atunci când
acesta nu este destinatarul legitim al conținutului;
În oricare din situațiile de mai sus, ABI SIKO TRANS SRL își rezervă dreptul de a se
adresa autorităților competente. Fraudele și tentativele de fraudă sunt pedepsite conform
legislației penale în vigoare, iar părțile prejudiciate pot cere în instanță repararea
prejudiciilor morale sau pecuniare, după caz.
De asemenea, în cazul tranzacțiilor suspecte sau declarate suspecte, la solicitarea oricărei
autorități publice, instituții autorizate, unități bancare partenere, Vânzătorul are obligația,
iar Clientul/Utilizatorul își dă acordul, privind comunicarea datelor cu caracter personal.
13. LITIGII
13.1. Prezentul contract este supus legii române. Eventualele litigii apărute între Vânzător și
Utilizatori/Clienți se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă,
litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești prevăzute de legislația civilă.
14. CONTACT
14.1. Pentru orice detalii sau întrebări despre ABI SIKO TRANS SRL, produse sau comenzi vă
rugăm să ne contactați la adresele de e-mail: contact@nicewebshop.ro,
comenzi@nicewebshop.ro sau la numărul de telefon: 0745.11.49.85, de Luni-Vineri în intervalul
orar 09:00 – 17:00. Sâmbătă și Duminică se pot efectua comenzi doar on-line.